Városlista
2024. április 19, péntek - Emma

Hírek

2018. Június 21. 13:17, csütörtök | PR

A naptár, mint online marketing csatorna

A naptár, mint online marketing csatorna

Furán hangozhat elsőre a naptárnak, mint marketing csatornának a használata, de segítségével könnyedén elérhetőek az ügyfelek.

A megfelelő platformon és a megfelelő pillanatban elérni az embereket, ez az online marketing talán egyik legnagyobb kihívása.

Készíthetünk az AdWords-ben hirdetés kampányokat, a keresett kulcsszavakhoz igazodva, hirdethetünk Facebookon különböző célcsoportoknak, de e-mail hírlevelet is kiküldhetünk a feliratkozóknak, hogy emlékeztessük őket eseményeinkről. Azt a célt szolgálják, hogy adott pillanatban érjük el a potenciális ügyfelet, amikor neki van ránk szüksége.

A naptár is szintén ezt az elvet követi, az ember leggyakrabban a telefonjáról az e-mailjeit is gyakran nézi. Több módja van annak, hogy marketing céljainkat összekapcsoljuk a naptárral. Érdemes kirakni az eseményeinknél a „Hozzáadás a naptárhoz” gombot, amivel jelezzük, hogy lehetőség van hozzáadni a legfontosabb adatokat (hely, időpont, stb.) a saját napirendjükhöz. Arra is van lehetőség, hogy személyre szabott naptár értesítéseket küldjünk (15 perccel az esemény előtti emlékeztetőn kívül). Attól függetlenül, hogy webshop akcióhoz, eseményhez, applikációs bejelentkezéshez van csatolva, a naptár funkcióit sok terület marketingesének érdemes kihasználni, hogy az ügyfelekkel kapcsolatba lépjenek.

A keresőnél, vagy a közösségi média profilnál a naptár személyesebb térnek számít, az irreleváns és általános tartalmat érdemes elkerülni, mert esély van rá, hogy érdekli az embereket. Fontos tényező, hogy mely csatornáról irányítjuk át naptárhoz való hozzáadással a közönséget. Ismerjük meg, hogy a célközönség inkább e-mail hírlevélből a saját naptárába rakja-e át az eseményeket, vagy egy jól irányzott LinkedIn vagy Facebook poszttal lehet-e őket aktivizálni.

A célközönség minden bizonnyal eltérő operációs rendszerű telefonokat és böngészőket használ, fordítsunk külön figyelmet rá, hogy az adatok átvitele mindenhonnan könnyen történjen. Hogy minél többen kattintsanak rá a gombra és adják hozzá személyes naptárukhoz az eseményünket, a célközönség pontos meghatározása játszik ebben nagy szerepet. Fogalmazzuk meg a lényeget tömören, de figyelemfelkeltően, mivel senki nem fog időt szentelni egy értesítés olvasásával a mobilon.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 16. 10:59, kedd | PR

K&H: ennyivel emelkedett a gyerekinfláció

háromezer forint ma már nem elég két hamburgerre, két évvel ezelőtt még három is kijött ennyiből

2024. Március 06. 10:17, szerda | PR

K&H: a látvány mindent visz

az iskolások zöme értékelné, ha szakembertől hallana a pénzügyekről

2024. Március 06. 07:26, szerda | PR

Új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt. – Itt a Napi Mázli

Tíz évvel az Eurojackpot hazai megjelenése és közel húsz esztendővel a legutóbbi magyar fejlesztésű lottó bevezetése után új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt.

2024. Február 26. 14:46, hétfő | PR

Benzinkutakat üzemeltetnek

A Jánosik és Társai Kft. nyerte el az egyik legnagyobb üzemanyag töltőhálózat állomásain lévő épületek, építmények, épületvillamossági- épületgépészeti berendezések működéséhez szükséges üzemeltetési feladatokat